Ankara - Bağlum, Kösrelik ve Çevresi

Bu yolu bosa genisletmez ler ya hayirlisi olsun

2 Beğeni

basladilar ama 1 ayi gecti bayadir öyle duruyor nezaman ve nereye kadar biter allah bilir

1 Beğeni

şehir planlamacıları neden buraya taktı kafayı anlamış değilim, ankarada bir sürü ucube bina varken eskişehir yolunda saçma sapan binalar var,kentsel dönüşüm yapılan yerlerde kişi başı 3 mt yeşil alan yok ovacık desen 30-40 katlı binalar yumuşacık zeminde yüzüyor… bağluma 16 KAT BİLE ÇOK GÖRÜLÜYOR …

1 Beğeni

Bağlum başta olmak üzere Ankara nın diğer ilçelerinde de hisseli arsalarım var. Hepsinin kaderi Bağlum ile aşağı yukarı aynı malesef. Bir belediye geliyor okul yapacağız diyor öbürü iptal ediyor o ona itiraz ediyor bu buna itiraz ediyor sonuç boş arsa öylece bekliyor. Ama yanına baksanız 20 katlı bina var.

Bağlum için ben de bekliyorum 20 senedir ama malesef hiçbir şey çıkmıyor. Keçiören belediye meclisinin kararıyla arsamın karşısına teknokent yapılacak dendi sağlık bilimleri üniversitesine 20 30 yıl süreyle verildi dendi. Geçen gün gittim imar planına baktım belediye arazisi olarak gözüküyor.

Gelen giden değiştiriyor bir şey oluyor ne olurdu yani oraya üniversite ve üniversite hastanesi yapılsaydı sanki. Bizdeki de şans mı öyle bekliyoruz belediye gelecek yol yapacak diye. Daha çok bekleriz

1 Beğeni

%99 ideolojik. Son 6 yılda üç kez imar planlarını iptal ettirdiler. Sundukları gerekçelere bakarsanız Bağlum’a yapılaşma imkansız. Son üç planı belediyeler kendi istekleriyle değiştirmediler. Hepsi mahkeme kararlarına istinaden değişti ama her seferinde iptal için başka bir gerekçe bulunuyor.

2 Beğeni

Bizzat kendim başkan yardimcisina mail attim cevap geldi . Bağlum 1.2 ve 3 etapların imar çalismalari başlamıştır diye cvp geldi

Arkadaşlar yine söylüyorum hem imar için kecioren belediyesini arayin mail atin hatta başkan yardimcisina mail atin yada görüşün. 50 lik yol için abb ye mesaj mail atin öle 1yada 2 kişiyle olmaz herkes yazsin yoksa şikayet lerinizi buraya yazmayla hiç birşey çözülmüyor !!!

3 Beğeni

İmar planlarının iptali kesinlesmis mi ?
Eylül ayında sonuclanicak diye duyum aldim

1 Beğeni

Bilmiyorum belki ayni imar üzerinde çalişip duzeltecekler benim aldigim cvp o oldu

1 Beğeni

Ben sürekli yazıyorum. X’den başkanların bütün mesajlarının altına yazıyorum.

3 Beğeni

belediye imar plan müdürlüğünü aradım 6 ay içinde tekrar askıya alınacağını söylediler… yemin ederim askı bile bıktı bu işten hep aynı masal

6 Beğeni

Arkadaşlar her mecrada yazmaya, sıkıştırmaya devam edersek belki dikkate alınır. Özellikle Başkana yazalım.

3 Beğeni

Arkadaşlar başkana ve başkan yardimcisina herkes mail atsin imar çalisması icin ve 50 li lik yol için

bayram.ceyhan@kecioren.bel.tr

baskan@kecioren.bel.tr

4 Beğeni

bi iki godamanın yeri olsaydı çoktan başlardı buralar… sözü geçen kimse yok sanırım parsel sahibi olarak…

2 Beğeni

Mahmudiye de yapilir da Aşağıda ki ankavia villalari için yapılır zaten

Anka villanın onune devlet buyuk proje baslayacagi icin olabilir

1 Beğeni

Selam arkadaşlar 2917 /2 parselde yerim var 2917 ada zaten trafonun oldugu ada 2345678 bunlar 28 000 wat elektirik oldugundan urkutucu ses yapiyor arsaya gitmeye korkuyoruz ev zaten olmaz diye dusunuyorum nasil bir yok izlemeliyim yardimci olacak arkadaslara şimdiden teşekkür ederim

2917 adanin 2345678 parselleri tragoya yakin olan

ankavia villalari keciörene bagli degil pursaklara ayit ondan oralarda imar basladi villa olarak,
hemen o villalarin sirti olan yerlerde yukariya dogru kösrelik göletine kadar keciörenin ve oralarda imar villa olarak ama projeler durduruldu ve hic bir islem yapilmiyor malesef.


Burada yazan Askı süreci gerçek mi ?

buradaki askı iptal anlamında sanırım